شیراز چهل ساله

امروز از آن روز‌هایی‌‌ست که دلم می‌خواهد هی بنویسم. با سرعت تایپ می‌کنم. بعضی‌ها را در وبلاگ داخل چرکنویس‌ها می‌گذارم و بعضی‌ها را در فیس بوک و اینستا و لاین... امروز خیلی نوشتم و هنوز دستانم می‌خواهند با همین سرعت روی دکمه‌های کیبرد بکوبند. آهنگ وبلاگ را گوش می‌کنم و هیجان دارم. نمی‌دانم قرار است چه بشود، نمی‌دانم چرا اینقدر حالم عجیب است. شاید قرار است اتفاقی بیافتد. نمی‌دانم اما می‌نویسم امروز یک حس جدید را (هنوز بدون هیچ دلیلی) دارم تجربه می‌کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز 1394/08/05 ساعت 00:19

سلام.
چقدر خاطرات دلنشینن... یه زمانی وبلاگ داشتم و شما هم جزو دوستان وبلاگی. چقدر دلم برای دنیای وبلاگی تنگ شده. اینستا و .. ما رو از وبلاگ دور کردن. دوسه تا وبلاگ قدیمی همچنان پابرجا هستن مثل وبلاگ شما. چقدر خوشحال شدم که هنوز هم می نویسین و وبلاگتون برقراره.
موفق باشین

سلام.
چقدر ابراز لطف کردید . ممنونم. شما هم همیشه برقرار باشید

سکوت 1394/08/07 ساعت 18:42 http://sokot2010.blog.ir

سلام
آقا شما اینستا هم دارید بعد من هر چقدر گشتم پیداتون نکردم :-\

داریم دیگه

فکر کنم این میشه
r2latifi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد