پاپپز با کلاغ میاد

میگم: اگه پاییز خوبه، پس چرا ما تو پاییز حالمون خوش نیست تو دلمون خالی می‌شه. چرا پاییز اینطوریه پس...؟! چرا همش صدا کیبرد میاد؟ پس چرا هی این رنگ رنگ‌ها که حال همه رو خوب می‌کنه، این نارنجیا این زردا بند دل ما رو پاره می‌کنه. چرا من همش دارم غصه می‌خورم و چاق می‌شم. این که چاق بشم که گفتم صد بار بده، یهو از چشاش می‌افتما. میگه: نه بابا اشتباه شده اینطوری که می‌گی نیست، پاییز همش قشنگه ببین قرمزا رو، ببین برگا داره خارشون سرویس می‌شه و دونه دونه با باد می‌رقصن و می‌میرن. ببین مرگ چقد قشنگه، همه چی آرومه من چقد خوشحالم. باز میگه: نه بابا اشتباه شده. می‌گم: آخه آدم چطوری به دلش حالی کنه که اشتباه شده!؟ خفه خون می‌گیره.

نظرات 4 + ارسال نظر
سعیده 1394/08/16 ساعت 23:23

حالیش نمی شه
تلاش نکن

نمیفهمه که دیوونه ست

سکوت 1394/08/18 ساعت 23:10 http://sokot2010.blog.ir

اصلا خوب نیستی مشخصه: /
چه پدر کشتگی با پاییز داری. پاییز به این خوبی. ببین بارون میاد چقدر هوا خوب میشه:)))
در ضمن باشگاه برو چاق نشی:)) الکی پرخوری خودتو تقصیر پاییز ننداز:)))

پاییز خر است این روزها بدجور...
بدترین پاییز زندگیم رو دارم سپری میکنم

سکوت 1394/08/19 ساعت 13:36 http://sokot2010.blog.ir

بهش محل نده خودش میگذره ...
پاییز رو که دوست داشته باشی عاشقت میشود ..
با نامهربونی هاشم بساز. نذار سخت تر بشه اونوقت خودت بیشتر اذیت میشی
به خاطر خودت سعی کن مهربان باشی باهاش

خیلی داره سخت می گذره فعلا

سکوت 1394/08/19 ساعت 14:32 http://sokot2010.blog.ir

میگذره...
بالاخره زندگیه دیگه: )


جوابتو تو اینستا دادم ولی محص احتیاط
اون دوتا وروجکها برادرزاده هام هستن:)

نشستیم که بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد