والنتاین

خب، نیمه پر لیوان می‌گه: عوضش کادوی والنتاین هم نمی‌خری! که البته باید شاشید به این قسمت لیوان.

نظرات 8 + ارسال نظر
ملکه 1394/11/26 ساعت 10:11

چرا کادو نخری؟؟
اتفاقا امسال باید بهترش رو میخریدی

اهههه چقدر بی خبری تو از من

خب می گفتید من آدرس بدم بخرید بفرستید برای من

وا.....
قرار بود هزینه نکنم

ملکه 1394/11/27 ساعت 11:06

آره ، چون احساس کردم تو اینطوری میخوای

خب اینکه اشتباه از طرف خودته به من چه، احساست اشتباه‌ست
اما نامزدی من به سرانجام نرسید.

ملکه 1394/11/28 ساعت 08:39

ای وای
چرا؟؟

جاش اینجا نیست، شاید جاش هیچ جا نباشه اصن، جز توی دلم و سکوت...

گودول 1394/11/28 ساعت 19:58

بیا ببینمت رضا
برای خودم بخر

بابا تو که با شاه هم فالوده نمی‌خوری... ما هی اصرار کردیم خیلی شلوغه وقتت استاد

ملکه 1394/11/28 ساعت 20:02

رضا...
هر جا که فکر میکنی جاش هست برام بگو
البته اونهایی رو که میشه گفت و میتونی بگی

هر جا شد که بگم چشم. همه‌ش رو می‌گم چرا یه کمش رو...

مگهان 1394/11/29 ساعت 16:09 http://meghan.blogsky.com

منم هرسال به خودم میگم عوضش کادوی چرت و پرت نمی گیری، خودتم پول نمیدی و کادوی برا کسی نمی خری:|
بالاخره دلداریه دیگه!!

دیگه اینکارو نکنیم که دق می‌کنیم

آقاگرگه 1394/12/02 ساعت 13:24 http://www.1-g.org

این‌که نوشته من بود! درد دل ها رو هم کپی می‌کنی؟!

والا من شما رو نمی شناسم.- فقط یه حدس هایی زدم! برای همین یه کوچولو توضیح میدم:

ا این نوشته سال 85 تو وبلاگ پرشان نوشته بود برای خانمی به اسم ساغر که رفت، فکر کنم هنوز هستند کسانی که اون وبلاگ و نوشته هاش رو و حتی لینکش رو یادشون باشه!
الان تعجب کردم! یعنی نوشته خودم رو از تو وبلاگ خودم کپی کنم مشکلی داره؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد