محبتت رو جاری کن

اطمینان داشته باش در صورت مواجه شدن با هر دنیای ناشناخته ای محبت خداوند شامل حالت خواهد بود.

نظرات 4 + ارسال نظر

دقیقن(:

مژده 1395/12/04 ساعت 21:03

دلم میخواد محبتشو باور کنم اما خیلی وقتا و خیلی جاها بی جوابم گذاشته !
حتی همین الان تو تاریک ترین روزام منو نمی بینه ...
با خودم میگم حتما اسمم تو لیستش از قلم افتاده
کی میتونه وجودمو نادیده بگیره ؟ یه روزی خودشم خسته میشه

بالا سرت رو نگاه نکن...
رو بروت رو نگاه کن

دختر چشم عسلی 1396/03/18 ساعت 11:54

خیلی عجیب بود اولین بار بود وبلاگتو دیدم حس عجیبی داشتم فک کردم پیداش کردم همونی ک سالها قبل جاش گذاشتم و رفتم !!
عجیب بود ک دقیقا حرفات شبیه او بود شایدم خودش باشی اما نه اون دو تا عکسی ک ازت هست می گه نیست
اما چقدر شبیه هم !
گفتم دلم اروم میشه چون اونم اروم بود
اولش قشنگ بود اینکه پیداش کردم سالها بود دلم می خاست باش حرف بزنم سالهاست دلم می خاد بدونم چکار می کنه و چرا خودشو نابود کرد اما یادم رفته بود ک اهل مجازی نبود چ برسه وبلاگ شایدم بود اما اونم دخترک چشم عسلی و موهای خرمایی رو دوست داشت اونم قربون صدقش می رفت اونم منتظر بود گفته بود نرو می میرم باور نداشتم گفته بود از پس تنهایی بر نمیام بدون تو گفته بود خوشبحال اونی ک عروسش تو میشی !!
سالها گذشت و عروس کسی نشدم نخاستم که بشم چون میخاستم اون آقای کسی بشه ک نشد بجاش خودشو غرق کرد خودشو نابود کرد
دلم لک زده یه بار دیگه ببینمش !! امیدی رو پیدا کردم که خیلی وقته از دستش داده بودم اما نبودی
گفتم روشنایی این تاریکی رو پیدا کردم اما نبودی
ای کاااااااااش ....
بازم شک دارم
بازم دو دلم
چقد حرفاتون شبیه همه
می خام بیشتر بشناسمت اگه می خای چون می خام مطمئن بشم خواهش می کنم .
اگه خواستی تایید کنی تمام حرفامو پاک کن و جوابتو بنویس

سلام دختر چشم عسلی...
والا اگر درست فهمده باشم، اون کسی که شما دنبال هستید اسمش امید هست..
من امید نیستم...
رضا هستم...
ولی برای اصمینان، آیدی تلگرام یا اینستاگرامتون رو بدید بهتون پیغام میدم!

از مامان نازدونه ها به رضا
رضا به گوشی؟
اگه پیاممو داری اعلام موقعیت کن و از حال خودت بیخبر نذارم(:

از رضا به مامان نازدونه ها
به گوشم
زیر آتش تغییر شرایط زندگی داریم دست و پنجه نرم میکنیم
اگر نیرو کمکی داری بفرست...
اگه نه که خدا هست داره کمک میکنه
تمام


(دمت گرم با معرفت)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد